Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, oś priorytetowa: 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, działanie: 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw, poddziałanie: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
Tytuł projektu:
Działania promujące na rynkach zagranicznych akcesoria telemedyczne firmy DIAGNOSIS S.A.
Celem projektu jest skuteczna promocja Wnioskodawcy na arenie międzynarodowej, w tym wprowadzenie produktów na 3 rynki perspektywiczne, rozpoczęcie eksportu produktów stanowiących przedmiot projektu oraz zwiększenie skali eksportu ogółem. Efekty ilościowe projektu stanowią: liczba kontraktów handlowych (11), przychody eksportu z produktów projektu: 990 000 PLN oraz przychody z eksportu ogółem: 4 585 000 PLN. A także: udział w 8 imprezach targowych, odbycie 2 indywidualnych wyjazdowych misji gospodarczych oraz nabycie 1 usługi doradczej w zakresie umiędzynarodowienia działalności.
Efekty jakościowe projektu stanowią: wypromowanie produktów na arenie międzynarodowej, zdobycie nowych rynków perspektywicznych, nawiązanie nowych kontaktów biznesowych i zdobycie nowych klientów zagranicznych oraz podpisanie nowych umów handlowych w eksporcie.
Osiągnięte rezultaty projektu przyczynią się do zwiększenia aktywności eksportowej Wnioskodawcy, podniesienia sprzedaży eksportowej oraz pozyskania nowych krajów eksportowych.
Wartość projektu ogółem: 825 495.00 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 429 540.00 PLN
POSTĘPOWANIA OFERTOWE